Medewerker krijgt blanco scherm na inloggen in BCS Online
"Een van mijn medewerkers krijgt na het inloggen op BCS Online een leeg scherm te zien, wat kan ik hieraan doen?"
Het kan wel eens gebeuren dat een medewerker een leeg scherm te zien krijgt nadat hij of zij heeft ingelogd. Als dit gebeurt controleer dan in het dienstverband, in het tabblad "Bereikbaarheid" of het e-mailadres van de medewerker al is ingevuld. Als dit nog niet gebeurd is vul deze dan in. Vervolgens moet de medewerker worden aangemeld als ESS/MSS gebruiker.
Als het e-mailadres van de medewerker al wél bekend is, ga dan naar tabblad "overig" en subtabblad "modules" en controleer of de desbetreffende medewerker al een ESS/MSS gebruiker is. Als dit nog niet het geval is kun je dit zelf instellen. Hiervoor ga je via BCS Online naar Klantportaal > Overige bestanden > Handleidingen. Daar vind je het document "Checklist aanmaken nieuwe medewerker BCS Online" en kun je stapsgewijs onze checklist doorlopen.