Dit doet onze salarisadministratie op afstand
Veel bedrijven in het MKB zijn simpelweg te klein om iemand in dienst te hebben die zich volledig met de salarisadministratie bezighoudt. Dat heeft als gevolg dat iemand dit er vaak 'even bij doet'. Begrijpelijk, maar tegelijkertijd mis je als MKB'er op die manier veel kansen en mogelijkheden.
Salarisadministratie uitbesteden aan BCS
De collega op afstand: dat is wat onze salarisadministrateurs willen zijn. Een vraag? Stel hem aan ons! In bijna alle gevallen geven we een kosteloos antwoord. Anders gezegd: een zo goed als gratis helpdesk voor de ondersteuning van de salarisadministratie ter plekke. Ook handig: veel klanten leveren bij ons eventuele mutaties per mail aan, die wij verwerken. En we hebben de beschikking over software, die werkt als een invoerportaal: BCS-online. Daarmee hebben onze klanten ook meer inzicht in hun salarisadministratie. Er zijn ook klanten zonder mutaties (bijvoorbeeld een holding). In plaats van dat zij ons eraan herinneren de salarisadministratie te doen, doen we het andersom: we plannen een vaste verwerkingsdatum. Dit alles maakt deel uit van onze instapservice, om de klant te ontzorgen op het gebied van salarisadministratie.
Voordelen van je salarisadminsitratie uitbesteden
Het uitbesteden van de salarisadministratie heeft veel voordelen. Denk bijvoorbeeld eens aan deze zaken:
- Online trainingssysteem via Teamviewer.
- Instapservice voert met regelmaat controle uit op de wet- en regelgeving. Indien nodig passen wij dit aan binnen onze systemen.
- We houden een vinger aan de pols om betaling op de juiste manier te doen.
- Specifieke vragen, bijvoorbeeld over de werkkostenregeling, krijgen een specifiek antwoord.
- Salarisadministratie is voor ons niet even 'iets erbij'. We zijn er dagelijks mee bezig en durven ons gerust 'specialist' te noemen.
Meer weten?
Wil je meer informatie over salarisadministratie uitbesteden? We vertellen graag wat we precies voor jou kunnen betekenen. Neem eens geheel vrijblijvend contact met ons op of kom langs op ons kantoor in Den Bosch.
Houd me op de hoogte
Stuur mij een bericht wanneer er een nieuwe blog wordt geplaatst.
Deel deze blog
Laatste blogs
Preview:
Als werkgever moet je je, zeker in tijden van een krappe arbeidsmarkt, aanpassen aan de veranderende behoeften van medewerkers. Modern werkgeverschap noemen we dat. In dit artikel leggen we uit hoe je een moderne werkgever wordt en hoe dit jou helpt makkelijker personeel te vinden en te behouden.
Modern werkgeverschap: keuzevrijheid en flexibiliteit in arbeidsvoorwaarden
Inclusieve werkgelegenheid: informatie voor HR Managers
Preview:
Een effectief Human Resources (HR) beleid is geen luxe, maar eerder een noodzaak voor moderne organisaties die streven naar groei en succes. Het draagt niet alleen bij aan een gezonde werkomgeving en het aantrekken van nieuwe medewerkers, maar helpt ook om de bedrijfsdoelen te behalen.