Thuiswerken: 3 handige functies die jou verder helpen
1. Digitale handtekeningen zetten
De werkzaamheden en processen binnen jouw organisatie draaien gewoon door, waaronder ook het indiensttreding-proces van nieuwe werknemers. Wanneer er een arbeidscontract op afstand wordt getekend, is het belangrijk dat de handtekening rechtsgeldig is. Onze software zorgt er daarom voor dat er altijd een datumstempel op het document staat, inclusief tijdstip. Ook de login wordt met het document mee opgeslagen, zodat je altijd kunt traceren wie wanneer wat heeft gedaan. Daarmee is de rechtsgeldigheid gewaarborgd.
2. Digitaal Documentenbeheer
Veel organisaties werken nog met papieren documenten en dossiers die in een archiefkast op kantoor staan. Het thuiswerken laat de kwetsbaarheid van deze manier van werken zien, want wanneer je dat papieren dossier nodig hebt, staat deze kast niet in je eigen thuiskantoor. Het digitaal documentenbeheer zorgt ervoor dat alle dossiers centraal en digitaal worden opgeslagen. Documenten kunnen met elkaar gedeeld worden, waarbij er altijd één actuele versie is.
Lees meer over ons Digitaal Documentenbeheer.
3. Online urenregistratie
Verwerk jij iedere maand nog steeds handmatig de urenstaten van jouw collega's? Dat kan een stuk makkelijker dankzij onze geïntegreerde urenregistratie software! Daarmee kunnen alle voorkomende urensoorten eenvoudig en snel geregistreerd worden, waaronder het indienen van weekstaten, maar ook het indienen en accorderen van verlofuren. Andere voordelen zijn:
- Een koppeling met een inkloksysteem. Medewerkers kunnen dan zelf eenvoudig in- en uitklokken op het moment dat ze werkzaam zijn.
- Een koppeling met de loonadministratie software, zodat de aan- en afwezigheidsregistraties automatisch worden gekoppeld. Dubbele mutaties zijn daarmee verleden tijd!
- Eenvoudig rapportages draaien van de urenregistratie, welke je direct naar Excel kunt exporteren.
Wil je graag meer weten hoe onze software jou helpt om efficiënt en slim jouw werkzaamheden uit te voeren, nu en in de toekomst? Vraag dan vrijblijvend een demo aan en we vertellen je graag meer over alle mogelijkheden!
Houd me op de hoogte
Stuur mij een bericht wanneer er een nieuwe blog wordt geplaatst.
Deel deze blog
Laatste blogs
Preview:
Je zult de term HR 4.0 al wel vaker gehoord hebben. Maar wat betekent het precies? Welke trends en ontwikkelingen zijn zichtbaar, en welke rol speelt digitalisering? Nog belangrijker: hoe kun je binnen je eigen organisatie effectief met HR 4.0 aan de slag gaan? In dit artikel duiken we in de betekenis van HR 4.0 en hoe jij er als HR-professional voordelen uit kunt halen.
HR 4.0 uitgelegd: van strategie tot uitvoering
Preview:
Al een aantal jaar zijn er meer vacatures dan werkzoekenden. Dat maakt het moeilijker om passend personeel te vinden. Er zijn diverse manieren waarop je als werkgever zo onderscheidend kunt worden dat nieuwe werknemers graag bij je komen solliciteren. Eén van die manieren is door flexibele arbeidsvoorwaarden aan te bieden.
Organisaties met flexibele arbeidsvoorwaarden hebben een voorsprong op de arbeidsmarkt
Preview:
Als werkgever moet je je, zeker in tijden van een krappe arbeidsmarkt, aanpassen aan de veranderende behoeften van medewerkers. Modern werkgeverschap noemen we dat. In dit artikel leggen we uit hoe je een moderne werkgever wordt en hoe dit jou helpt makkelijker personeel te vinden en te behouden.