Home
Over BCS
Vacatures
Contact
Login
Demo
HR topics
Producten
Blog
Training
Support
Support
Delta
Support
Delta
keyboard_arrow_right
Ik heb geen inloggegevens voor Delta gekregen nadat ik het Registratieformulier Contactpersonen naar BCS heb verzonden, hoe kan dat?
keyboard_arrow_right
Er wordt om een nieuwe OTP gevraagd nadat ik mijn Pin en OTP al heb ingevoerd, wat nu?
keyboard_arrow_right
Er verschijnt een verkenner openingsscherm nadat ik klik op het Delta icoon, wat moet ik doen?
keyboard_arrow_right
Na inloggen op Delta moet ik nogmaals mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, hoe kan dit?
keyboard_arrow_right
Een van mijn medewerkers krijgt na het inloggen op BCS Online een leeg scherm te zien, wat kan ik hieraan doen?
keyboard_arrow_right
Ik kan geen bestanden meer downloaden in Delta, wat moet ik hiervoor doen?
keyboard_arrow_right
Ik kan een medewerker in ESS/MSS niet toevoegen als gebruiker, wat kan ik doen?
Terug naar alle vragen
Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op!
local_phone
Bel:
073 594 29 51
mail_outline
Mail:
support@bcs.nl
chat_bubble_outline
Chat:
begin hier een chat